marți, 12 ianuarie 2010

Unde m-a prins anul nou



Anul nou m-a prins in Piatra Craiului ,unde am fost la niste verisori deoarece au facut acolo o petrecere de Revelion, cu mancare buna si bautura din abundenta.Pe la ora 12 am iesit toti afara pt a aprinde artificii si petarde pt a intampina cu bine anul nou. Dupa ora 12 am intrat toti inauntru pt a inchin un pahar de sampanie si un vin bun. Dupa aia toata noaptea am facut jocuri distractive si in rest a fost o seara de neuitat. Deci anul nou ma prins afara unde am vazut artificii si am auzit pocnete. Acest revelion a fost unul dintre cele mai frumoase. Inainte de Revelion ne-am dat cu sania si cu schiurile dupa aceea am fost la un bal care a tinut de la ora 8 p.m pana la 11 p.m iar dupa ceea toti am mers acasa si neam pregatit pt noul an. Am avut mancare foarte buna si nu a lipsit bine inteles si pestele alaturi de care a fost un vin bun 'Lacrima lui Ovidiu'. Pe la ora 6 si ceva dimineata me-am pus sa dormim pt ca eram foarte obosit. Cam atat am facut de Anul Nou.

2 comentarii: