joi, 4 iunie 2009

Noul X5, putin schimbat...


Desi la prima vedere masina seamana izbitor cu generatia precedenta, viitorul X5 va fi disponibil si intr-o optiune de sapte locuri, premiera pentru constructorul german.Cel putin din exterior, fanii lui X5 ar putea fi usor dezmagiti. Preconizat sa apara pe piata cel tarziu la inceputul lui 2007, noul BMW X5 este foarte putin diferit de predecesorul sau. Putin umblat la grila radiatorului, liniile capotei usor restilizate, praguri schimbate, blocurile optice usor modificate, cam acestea ar fi in mare principalele deosebiri de generatia anterioara.
INEDIT. Noul X5 va fi primul BMW care va oferi sapte locuri pentru pasageriPrincipalele diferente se vor gasi insa sub capota, precum si la interior. Cum vechiul model a atras critici legate de manevrabilitatea pe sosea, inginerii au lucrat intens la imbunatatirea acestui aspect, coborand centrul de greutate al masinii prin coborarea motorului si cutiei de viteze cat mai mult posibil. Totodata, in vederea ameliorarii aceleiasi probleme, noul X5 a fost echipat cu un sistem special de adaptare a tinutei de drum, care foloseste bare antiruliu hidraulice, precum si cu un sistem de control al directiei, ce variaza rapoartele directiei in functie de viteza de deplasare. Masina este mai mare decat generatia anterioara, in lungime cu 190 cm, iar in latime cu 60 cm, dar greutatea a ramas neschimbata. Noul X5 va fi disponibil in trei variante de motorizare, carora li se va adauga un propulsor hibrid, care insa nu va aparea mai devreme de 2008. Motoarele vor fi un diesel cu sase cilindri in linie, de 3 litri si 230 CP, un motor pe benzina de 3 litri si 272 CP, precum si un V8 de 4,8 litri si 355 CP, gandit in special pentru piata americana. Este disponibila si o noua transmisie automata, cu sase trepte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu